I Finland


Vi är hos moster i Vaasa nu. Resan har gått bra, hade världens sämsta hytt bara! extremt liten och det fanns ingen toalett eller dusch i hytten! man fick precis plats å sova i sängarna... tur att vi har bättre hytt på tillbakavägen!

Jag kommer inte att uppdatera så mkt nu, inte för att jag har gjort det så bra hittills heller :)
Men när jag får tillgång till en dator så skriver jag nog några rader...

Imorn åker vi vidare till toholampi, sover över där en natt å sen fortsätter jag å Markus hem till pappa.
Allt resande är väldigt jobbigt och tar på krafterna men det är extremt skönt att vara här i Finland! njuter av varje sekund!

Ska skriva några små hälsningar här på min blogg ;)

1. Till syrran. Hoppas att Eya kryar på sig snart och att ni inte blir sjuka! Älskar er massor!

2. Till Mandy. Tack så jätte mkt att du tar hand om Morris! och våran lägenhet! uppskattar det väldigt mkt!!

Nu ska jag lägga mig i sängen och glo på lite tv innan jag somnar :)

KRAMAR
-Tanja

Kommentarer
Postat av: Mandy

hehe ja han är jätte gullig :) jag tror att jag snor honom från dig hehe.. Jag har haft det skönt med älsklingen här.. skriv när du kan.



Pössss

2008-12-28 @ 11:27:13
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Nina

Hon börjar bli frisk nu men det är väl min tur att bli sjuk :(

Ha det så kul!! Pussar!!

2008-12-28 @ 16:19:44
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0