@ work


Sitter här igen, på min plats i det lilla usk-rummet.
Hoppas att det blir en lugn natt, det verkar vara "bra" patienter iaf. D.v.s de kommer nog inte att ringa i onödan.
Men nackdelen är att vi har 3 tomma platser.. skönt låter det som men det är det faktiskt inte. För att då kan det komma patienter från Akuten hit mitt i natten å det blir faktiskt lite jobbigt. Men om det får vara så här så är det hur skönt som helst!

Snart ska vi ha lite fika, har druckit en kopp kaffe förut å jag känner mig lite lätt illamående :( vet inte varför.. eller jo det vet jag, vet inte varför jag ljuger :)
Har druckit för mkt kaffe idag. Dricker oftast bara en kopp å idag har jag druckit kanske 5 koppar eller nåt.

Usch, hur ska jag orka med hela natten? kl är ju bara halv tolv å jag är redan trött.. :(
Hann vila i 40 minuter förut innan jag skulle till jobbet men det räcker liksom inte. Jaja, får väl dricka ännu mer kaffe å illa istället :)

Bye 4 now!
T

Kommentarer
Postat av: Mandy

gå titta på min blogg sin snigel haha

2008-08-16 @ 01:37:19
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0