6 timmar kvar


Sitter här återigen.. i "mitt" lilla usk-rum..
Har på mig mina fula läsglasögon och känner mig redan trött i huvudet..
det är bara 6 timmar kvar av arbetspasset... tiden går ju så jäkla sakta på nätterna..
Tror starkt på att jag börjar få magkatarr igen.. jag har nog stressat å oroat mig för mkt. Inte bra.
För det bränns liksom idag igen, fast jag mår inte illa...

Nästa vecka ska jag börja träna igen. De har fått några nya gruppträningar som jag tänkte gå på, nåt som heter Afropowerdance och Freepowerdance... låter spännande :)
Och självklart ska jag skärpa mig å gå på gymmet oftare. Och så ska jag testa spinning för tredje gången i mitt liv hade jag tänkt. Första gången jag gick på spinning så sa jag aldrig mer. Andra gången sa jag aldrig mer. Undrar om jag ändrar uppfattning den här gången...?

Har någon några tips å råd på hur man ska ta sig i kragen å gå å träna?
för jag tycker att det är så jobbigt att ta sig dit för när man väl är där är det hur skönt som helst och man mår ju jätte bra efteråt. Men det är ju så jobbigt att komma iväg..

Nu ska jag spela.
Höres.
God natt för de som kan gå å lägga sig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah din lilla apa.. pissa på stan så klart. petaR MIG I NÄSAN GANSKA OFTA =) vill hålla min näsa ren hahah. vad jag gör om tio år. har en familj och bra karriär.

2008-08-17 @ 13:32:12
Postat av: mihmetcredo82

Åhhh så sa jag om spinning första gången också... men sen så gick jag några gånger till.... men det var länge sen nu.... blir sugen på att börja igen... jag gillar instruktörerna skarpt, dom kan ju få en att flytta berg med sin peppning haha. Lycka till med träningen.

2008-08-17 @ 15:24:45
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0