*Untenmaille*


Det betyder "till drömmarnas land",
Dit ska jag färdas snart.. är jätte trött...

Idag har jag varit ute hela dagen, inte suttit vid datorn mer än på morgonen..
Jag har varit å hälsat på hos syrran med Mandy å några medlemmar från hennes familj :)
Sen så åkte jag å Mandy å sola å bada i Haga å hennes småbröder följde med.
Därefter gick vi hem till mig, jag fixade lite käk å sen gick vi hem till henne å drack kaffe. Gick ut med hennes hundar, städa hennes garderob, gick till Ica å sen gick jag å Maritza hem till mig för att titta på film.
Stephen Kings "The Mist" fick det bli. Den var faktiskt bra.. hände saker hela tiden så det kändes inte som att den var över 2 timmar lång. Många säger att slutet förstörde lite men jag vet inte.. visst var det tragiskt men så är det även i livet, alla slut är inte lyckliga. That's life.. men det var lite väl tragiskt slut kanske man kan säga.

Ja, så jag har promenerat en massa idag...
Nästa vecka ska jag gå på den där afropowerdance grejen :) börjar inte förrän då.. 2 dagar innan min titthålsoperation.. hehe..

Japp, får se vad morgondagen (idag) bär med sig.
Sweet dreams!!!
Bye,
T

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

God morgon! :)

2008-08-19 @ 08:42:56
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Roxanna

okej tack :D vad kul att du gillade dem!

2008-08-19 @ 10:04:12
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0