Som en shrimp

Japp, då har man bränt sig.. typiskt.. haha.
Igår var jag med Jessica å hennes dotter å sola å bada vid lången... i typ 4 timmar.. så inte så konstigt egentligen att jag bränt mig :) men ville få lite färg bara juh... :P haha.  Men det är inte så jätte farligt faktiskt, börjar lägga sig nu så det blir bara fint sen när det röda har försvunnit... hatar å vara en blekfis... då ser jag bara blekfet ut ;) haha

Innan vi åkte å bada så gjorde vi iordning lunch att ta med, tonfisk å bulgur sallad vart det. Gott.. mums..
Sen gick vi hem till syrran en stund å hälsa på söta lilla Eya :) fast vi hann inte sitta där så länge tyvärr.. för vi skulle iväg å bada å sen så ville Jessica åka till Ikea för att de har ju inte det i E-tuna :)
Så jag fick jätte dåligt samvete över att vi inte kunde stanna längre.. vet att hon inte kan ta sig ut å göra saker nu när det har varit så varmt å så... så det kan bli väldigt ensamt :(

Sen efter det så gick jag hem till Maritza, hon hade kalas för Jaleel, han fyllde 23/7 egentligen men kalaset var nu. Har inte hunnit köpa någon present ännu men det kommer :)
Vi spelade guitar Hero hela kvällen å sen orkade jag inte cykla hem utan stannade kvar å sov över...

I onsdags så jobbade jag kväll, slutade kvart i tio.. men kände inte för att gå hem så jag gick till björnis.. helt själv å helt nykter :P
Jag gick dit för att lyssna på Stand-up:en, det var Hans Brontén å Göran Ebenhart som uppträdde.
Hasse var kanon bra! heheh, massa sköna skämt.. Göran var bra han med men Hasse var lite bättre faktiskt :)
Fast nästa vecka kommer Johan Glans å då tänker jag verkligen gå å titta. Jobbar kväll då men tänker gå tidigare isf, fast bara en 20 min tidigare eller nåt... heheh...

Nu ska jag hoppa in i duschen, ska iväg å jobba snart.. ska prata med chefen ifall hon är där å fråga ifall jag har möjlighet att ta ut semester dagar å om jag har det så tar jag nog ut de 2 dagarna nästa vecka som jag hade missat att skriva att jag jobbar :) så jag får vara lite "långledig" :)

Bye!
T

Kommentarer
Postat av: Nina

Skönt att du hann sola iaf, nu är det ruttet väder i några dagar (sägs det), Men man vet ju aldrig.

2008-08-02 @ 12:39:19
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0