Sånt är livet.


Märker verkligen att livet är inte och kommer aldrig att bli enkelt.
Man har alltid 2 olika val som man kan göra och olika orsaker till varför man väljer på ett visst sätt.
Men jag har märkt att genom mitt liv så här långt har jag nog inte lyckats göra ett enda val som har varit rätt. Jag kan inte göra något rätt i mitt liv, jag tror att det blir bra men det blir tvärtom istället. Konstigt.
Många av mina val genom livet har handlat om 2 saker, å det är att antingen mår en annan bra av mina beslut eller så är det jag. Har aldrig liksom lyckats pussla ihop det till att alla parter mår bra.. Och det här gäller verkligen alla saker som har varit i mitt liv.

Jag kanske försöker för mkt, jag vet inte. Jag försöker ge så mkt jag bara kan av mig själv till familj, vänner å arbete så att jag tillslut inte har något kvar. Ingen ork kvar att ta hand om mig själv. Men det är så jag är som person, jag vill att alla runt omkring mig ska må bra å ha det bra. Jag försöker verkligen mitt bästa å få mina nära å kära att må bra men ändå lyckas jag röra till det ändå. Snart är jag helt tom inuti och vet inte längre hur jag ska bete mig.

Men som jag säger jämt : Sånt är livet.

Bye,
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0