Riktig flyt man hade..


På jobbet idag.. på björnis.. spelade av alla spelare deras pengar.. de får skylla sig själva som spelade mot mig.. :)
Hörde från min arbetskamrat att jag fått beröm av några spelare, att jag var väldigt professionell :) det är alltid roligt att höra :) tyckte själv mest att jag fumla runt med korten å markerna men tydligen inte :P

Tidigare idag så var jag å syrran + Eya of course, en sväng hem till Mandy å hälsa på.. vi promenerade dit, å så var vi ute en sväng där med hundarna å sen så gick vi hem.. det har blivit ordentligt med motioner den här veckan.. å träning. Häromdagen var jag ju med Mandy å hennes syrra till deras sommarstuga å måla å greja så jag har jätte ont i min högra biceps :)
Man är ju inte van vid att använda musklerna på det sättet..

Å idag efter att vi varit hos Mandy så följde hon med mig hem till mig för att hon skulle hjälpa mig å städa.. ja, jag behövde faktiskt hjälp måste jag erkänna.. har så svårt att ta tag i saker å ting by my self...
Så vi städa ett par timmar, vart jätte rent å fint! Tack Mandy, du är min ängel!
Sen så fixade vi tacopaj, jätte gott!
Sen var det dags att köra hem henne å själv åka å jobba.. :(

Nu ska jag lägga mig å sova, å försöka vakna någorlunda tidigt imorn.
Bye,
T



Skönt att lägga sig när det är rent å nybäddat! :)


Kommentarer
Postat av: äiskä

miten siistiä kerrankin

2008-08-21 @ 14:02:25
Postat av: Jonna

gottit.

2008-08-21 @ 15:16:56
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0