Orkar inte


Gå till jobbet... jätte irriterande att jag inte fick vara ledig idag...
Men visst, jag är semestervikarie å de har ingen semester men det är riktigt  tufft att jobba 100% på Usö.. man är där typ varje dag å bara med en dags ledighet emellan... det är inte mkt, man hinner liksom inte vila upp sig. 2 dagar borde verkligen vara minimum som man måste vara ledig...
Jaja, ska göra lite nudlar nu å äta lite snabbt, sen ska jag cykla till jobbet...

Var hos syrran en sväng förut, Mandy hjälpte henne med bloggen å jag dammsög lite.. å lekte lite med min fina systerdottor of course!

Imorn ska jag förmodligen gå till Mandy efter jobbet (efter 22) å åka lite inlines :D bättre då för då är det ingen som ser hahah, vi ska nog åka till plantagen å träna där på parkeringen :D

Nu är det dags att äta. Hörs ikväll!
Tjenamors,
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0