Om man bara orkade..


Ta tag i saker å ting idag.. känner mig jätte seg idag.
Sov inte värst bra inatt.. dels pga knät å dels andra anledningar.. men man måste väl ändå inte göra massor med saker varje dag antar jag...
Måste försöka duscha på nåt sätt eller åtminstonde tvätta av mig.. får inte blöta ner såret..
Men tänkte först tvätta håret över badkaret å sen ta tag i resten av kroppen på något sätt :D heheh.. orka..
Sen åker jag å Markus en sväng till Kumla för att säga hejdå till henne.. hon åker ju tillbaka till spanien imorn :(
Vill gärna att hon ska hinna träffa Markus innan hon åker :)
Sen på kvällen blir det nog grillning igen på Mandys å deras sommarstuga.. får se hur allt utvecklar sig idag..
Nu ska jag gå å experimentera lite å sen så kanske jag kan ta å diska lite åtminstonde :)

Bye 4 now!!

And little sis´ I miss you and Eya soooo much!!!!! :(

Kommentarer
Postat av: Nina

i know u miss us ;) <3



Det finns mycket (!) kvar att göra :) Men veden kankse blir klart tills vi åker.. tror jag iaf.

Åker ni alltså på måndag från sverige eller?

Puss

2008-08-29 @ 20:36:30
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: mihmetcredo82

Nej man behöver inte göra saker varje dag... det är skönt med slappar dagar också..:-)

2008-08-30 @ 11:49:22
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/
Postat av: Nina

Ok.. men vi ses ju då i Sverige igen..

Ska ni vara hos pappa för det mesta eller??

2008-08-30 @ 19:09:17
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0