Jobbigt värre..


Jag fick ett erbjudande om jobb för några veckor sedan... har tackat ja och så men inte skrivit på kontrakt än.
Men nu börjar jag tveka.. lönen är nämligen jätte dålig! :(  kommer att klara mig precis varje månad...
Men sen så kan jag ju inte direkt tacka nej heller för jag har inget annat...
Jag har ju timmar på Usö så jag får väl försöka jobba där så mkt som möjligt också då... så 80% på dagis och sen xtra på Usö...

Vad skulle ni göra? ta jobbet och försöka jobba lite xtra eller tacka nej och överleva på timvik tills man hittar något bättre?


Nu ska jag äta frukost.. ännu en sen en... måste börja gå å lägga mig tidigare och gå upp tidigare.. gick och lade mig 3 inatt....
Ska ta en promenad med syrran å Eya till Mandy om en stund.

Bye,
T

Kommentarer
Postat av: Lia

ush jobbigt mne tkr du ska ta jobbet tills du får ngt bättre :)

2008-08-20 @ 12:15:09
URL: http://liau.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag skulle ta jobbet för ibland tenderar det vara lättare att hitta nytt jobb när man redan har ett.



kramar!!

2008-08-20 @ 13:58:20
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: alexandra

Det kommer bli grönt eller grått, jag måste ha rött i håret för att det ska bli bättre.

2008-08-20 @ 15:03:13
URL: http://hejalexandra.webblogg.se/
Postat av: mihmetcredo82

Hmmm ja du, jag skulle nog höra efter på Usö först om det finns möjlighet att få en tjänst... till exempel så kanske dom har en tjänst i bemanningen, om dom har en sån. Där tjänar man till och med mer än om man har fast tjänst på en avdelning eftersom att man går runt på olika avdelningar.

Om dom inte kan ge något nu så skulle jag nog ta det andra jobbet tills vidare.... och vänta på att jag skulle få tjänst på Usö. Fast, hur mycket kan du få vicka då på Usö? kan du komma upp i en heltid? Då kanske det ändå skulle löna sig att fortsätta med det? Hahah inga bra svar kanske

2008-08-22 @ 10:53:28
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0