Jäkla regn


Jag är så himla trött på allt regn!
Speciellt när man ska iväg å jobba å måste cykla...
Men det tänker jag inte göra idag, eftersom jag håller på å blir förkyld så tänker jag ta bussen istället å komma försent..
Jag tänker nämligen inte avboka artroskopin på torsdag utan jag ska bli frisk. Så det så :D

Så jag ska alltså jobba idag, jobbigt det här med timmar, man vet aldrig när man ska åka iväg å jobba..
Men sen kan jag inte jobba så mkt mer den här veckan...

Nu duschen, sen jobbet.

Bye,
T

Kommentarer
Postat av: mihmetcredo82

Hoppas du kan kurera dig.... drick mycket vatten är väl ända rådet jag har hihi.. men det är ju svårt när man jobbar... man kan ju inte springa på toa stup i ett då.

2008-08-27 @ 13:52:10
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0