Inte skrivit på flera dagar..


Har inte riktigt hunnit med datorn nu under helgen å så, kan lätt bli så när man är så där "nykär" ;)

I lördags var jag, Markus å Maritza på stan på stortorget å tittade på när Veronica Maggio, Vincent och Tomas Ledin uppträdde..
Vi kom precis när Maggio uppträdde så jag hann bara lyssna på ett par låtar.. min vanliga tur.. kommer alltid lagom tills artisten som jag tycker om har uppträtt klart..
Men Vincent å Ledin var bra så det gjorde inte så himla mkt...
Sen fortsatte vi till Sub City för en öl, sen åkte vi hem :)
En rätt så mysig kväll faktiskt... fast nåt som inte var så roligt är att jag hann bli lite förkyld, så nu försöker jag bli frisk på alla möjliga sätt så att jag inte behöver boka om min "operation" på torsdag...
Någon som har en bra hemmakur att rekommendera?
Just nu sitter jag och dricker Panodil Hot.. den är rätt så effektiv tycker jag...

Sen på Söndagen så gick vi å spelade badminton, jag, Markus, Mandy å Marita.. men intresset slocknade rätt så snabbt för att det blåste lite för mkt, så vi började hjula å greja istället :) hehe
Sen på kvällen jobbade jag på björnis...

Idag så har jag varit hos Mandy, vi åkte till Marieberg för att lämna in hennes mobil som hon köpte för 2 veckor sedan.. den har redan gått sönder...
Sen så åkte vi hem till henne å började storstäda...
Hoppas att jag var till något hjälp iaf :P

Ja just ja, Mandy å Maritza mfl, ingår nu i min familj ;)

Nu ska jag lägga mig på soffan å mysa framför någon bra film.. själv :(
Killen är i Sthlm å jobbar...

Bye,
T

            
Vincent                                           Tomas Ledin

           
Haha, den här är så bra :)        Maritza

         
Badminton                                Jag försöker hjula :)

      
Marita :)                                   Mandy å Markus fixar nätet

Kommentarer
Postat av: Mandy

god natt snäckan hörs imorgon,



Kram Martti haha

2008-08-26 @ 02:15:20
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0