Ibland blir jag så rörd..


Av hur vänliga och goa´ vissa av mina arbetskamrater är...
Idag pratade jag med en äldre dam som jag jobbar med å bara berättade om min situation och alla mina olika jobb och bara nämnde att ibland får jag sån panik för jag vet inte hur jag klarar mig nästa månad och så...
Då sa hon till mig att: Tanja, säg till bara så hjälper jag dig...
Jag vart så rörd att jag nästan fick tårar i ögonen.. även om jag inte vet hur hon menade, men att höra de orden räckte.
Men jag såg i hennes ögon att hon menade vad hon sa.

Ikväll/Inatt blir det grillning.. På Mandys familjs sommarstuga. Mysigt värre! :D

Hörs senare eller 2morrow!
Bye,
T

Kommentarer
Postat av: Nina

Det är ju bra att det finns såna människor på våran jord :) Hoppas du hade roligt igår kväll/natt! :)

2008-08-23 @ 08:16:43
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0