En nattlig tur med inlines till plantagen å Drive-in :D

Igår efter jobbet så cyklade jag bara hem för att hämta mina inlines å sen cyklade jag hem till Mandy.
Vi skulle gå till plantagen å träna på att åka å famförallt träna på hur mn stannar.. haha, det är inte det lättaste :) åka framåt kan man ju alltid.
Så jag, Mandy å Markus tog på oss våra inlines å stack iväg, vi hann snurra runt där lite å sen dök Marita å Maritza upp där också. Fast utan inlines..
De tog en vagn å började flumma runt eftersom de inte hade några andra rullar :D hehe
Sen fick jag en jätte bra idé, att vi skulle gå till Max å köpa milkshake, så vi gick till Max drive- in å beställde 6 milkshake. De trodde nog att vi var fulla så som vi skrattade å hade oss.. :)
Sen så åkte vi tillbaka till plantagens parkering å sen så fick Mandy å Marita nog å stack, jag å Markus följde Maritza hem å sen så rullade vi därifrån till Mandy. Världens nedförsbacke å jag som inte vet hur man bromsar, gissa om jag skrek hela vägen ner, skrek att jag kommer att ramla å bryta benen å att jag kommer att dö, hahaha.
Till slut fick Markus stoppa mig för jag kunde inte bromsa.. hhaha, vilken åkare jag är :)
Här kommer lite bilder från kvällen.

Ett spöke eller...?                                                                                                                                                                                                                      

Yeah!
                                              


Töntarna med inlines :)                                                             
                                     

Töntarna med kundvagn :)
 
                       


Drive-in                           
                                    
 

Trädkramare har man ju hört talas om...
 
                 

Snigeln som satt på Mandys axel...
                                              


Resulterade i det här... :P



Japp, så roligt har man mitt i natten ibland :)
Nu ska jag snart gå å hälsa på hos Mandy, sen ska jag jobba ikväll vid nio, hörs sen!

Bye,
T

Kommentarer
Postat av: Mandy

hahahha såå fula vi är

2008-08-09 @ 02:43:43
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0