Då blir det Finland imorn.


Japp, nu har jag betalat biljetterna iaf. Men det är väl inte säkert att vi åker förrän när det är dags att åka.. hehe..
Ska åka med Maritzas grejer till Finland å samtidigt passa på å åka å hälsa på släktingar.. Å Pappa.
Jag är en "pappasflicka" enda in i själen så jag måste verkligen åka till honom :)

Nu borde jag egentligen hålla på å städa lite å så innan jag åker.. Har gett Mandy nyckel till min lägehet om hon vill ha lite lugn å ro någon gång så får hon komma hit.. hon får gärna bo här hela veckan som vi är borta om hon vill ;)

Får se hur det går att köra så långa sträckor nu med mitt knä... det stramar åt över knät upp mot låret men det gör inte direkt ont.. men det går nog, får ha en massa smärtstillande med mig å knapra på :)

Japp, då ska jag gå å packa å städa då..

Bye,
T

Kommentarer
Postat av: Nina

Men har inte markus körkort? Han skulle isf kunna ta över emellanåt.

2008-08-31 @ 15:49:22
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0