Blir så trött ibland


Å framförallt ledsenöver att folk ska jämt ha förutfattade meningar..
Å sen inte kan reda ut saker å ting utan antar bara att det är så, å sen skriver en massa onödiga saker som sårar.
Jag vill verkligen inte såra någon å jag hoppas att jag inte gjort det. För som sagt, det är bara en massa antaganden som inte stämmer.
Man kan väl liksom fråga innan man "smäller till". Det är min åsikt, men vad hjälper det och hur mkt är min åsikt värd i det hela? förmodligen ingenting...
Men det är lugnt, jag tar det. Förstår verligen själva grejen å respekterar åsikten. Men jag tycker att det är viktigt att välja sina ord å hur man utrycker sig.

Sorry.
T

Kommentarer
Postat av: Nina

Man kommer ju bort ifrån allting en stund, det är ju det som är så skönt.

Don't be sad! Puss!!

2008-08-11 @ 16:14:14
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Mandy

Men Tanja.. du behöver inte bete dig som du gör..det är ju just därför man fattar det så. Sen är det inte så kul att du är kompis med honom heller.. Varför ska mina kompisar vara mina syskons kompisar. Inte så kul att du kommer till mig när vi ska göra något sen när du vill dricka så drar du med honom och maritza.. du väljer vilka du ska vara med vid varje tillfälle. sen är det inte så roligt att du drar med dem heller.. specielt syrran som har det svårt i förhållandet. Du får göra som du vill.. Men men ingen kul att alla blir bara alkisar..

2008-08-11 @ 16:24:19
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Mandy

Jaa men du kan väl tänka på andra oxå.. jag ville inte få en dålig smak av dig mutta ku sä teet näin että vedät maritzankin mukanas joka paikaan niin eihän sekään ikinä opi. mää tiiän että maritza on vuxen mutta kyllä sunkin pitää ajatella että sillä on pieni laps.. mitä sä tykkäisit jos sun siskoas houkuteltais koko ajan juomaan ja se jättäis lapsen,.. se ei todellakaan tunnu hyvältä ja sä itekin oot aina sanonut että miten se maritza voi tehä niin.. sen är du själv den som frågar med henne... sen det andra.. sää koko ajan vikittelit markusta..sen näki jopa naapurin tummu. jopa tuula ja kallekin huomas sen.. ei siinä muuten mitään mutta ei se oo kivaa etä veljellä ois jotain kaverin kans,., vadå stämmer inte det eller?? ni har väl något?

2008-08-11 @ 17:02:12
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0