Bajskalas


Ja, då sitter man här, kl är tre å jag är så där lagom seg å trött. Nu om det ringer så kommer det verkligen att kännas jobbigt att gå å svara på det.
Vi har gått våran blöjbytar runda å torkat lite bajs å grejer.
Så nu har man lite slötid fram till 6 då det är dags att ta morgon kontrollerna och byta lite våta blöjor. Å fixa frukost pålägg är också något som vi uskor fixar. Känns så glamoröst det här jobbet ibland :)
Fast jag trivs jätte bra trots allt. Personalen är hur goa´ som helst.

Undrar vad man ska hitta på nu för att hålla sig vaken... Kanske bara sitta här å skriva en massa strunt eller spela lite spel.. finns inte så jätte mkt man kan göra på nätterna för att man inte ska störa patienterna när de sover :)
Sen så jobbar jag imorn natt också.. men det går bra eftersom jag vet att jag kommer att vara ledig sen i nästan en hel vecka.. då är det nog dags att ta tag i städningen som har varit på g i snart en månad :D heheh, tvätta kläder å framförallt dammsuga. Morris hårtussar ligger ju överallt.

Nu ska jag surfa runt lite på nätet, men skriver säkert lite mer senare när det är dags att börja filosofera över meningen med livet :P

Go natt för er som kan gå å lägga sig!! :D
Bye!
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0